Pierdut fată citavă, o declar nulă

„Mă, da’ tu nu ştii cum se duc banii, mă. Mi-o dat taică-mio un milion ieri, da’ nu mai am nici un ban. Păi cum să mai am? Am fost la Obor, ăia vând mici acolo. Doi mici, 10 lei. După aia, am găsit şi plăcinte dintr-ălea cu brânză dulce. Mmmm, încă 10 lei. Şi-am căutat ŢD-uri, mă, că de-aia m-am dus până acolo. ŢD-uri originale cu manele. Nu mai găseşti nicăieri. Am fost până şi în Unirii, m-o dus unul cu taxi-ul, da’ m-o tot dus, încă 10 lei. 10 lei 45, da n-am vrut să îi las nimic, bişniţarii naibii, pe ăştia am boală. La Unirii, nici o manea! Unde-s chioşcurile ălea de vând manele originale? Nu vreau dintr-ălea contrafăcute, vreau dintr-ălea originale, mie îmi place calitatea. Auzi, voi aveţi chioşcuri cu manele în Vâlcea? Viu la voi să cumpăr.

No, la urmă mi-am mai luat Povestea mea, ştii tu, revista aia. M-am gândit că poate îmi găsesc şi io o fată, că nu mai vreau să stau singur, da’ nimic, mă. Nu mai există fete citave*, îţi zic io! Toate numai cluburi, fiţe şi prostii. Io vreau una dintr-aia cuminte, că atunci jur că nu mai joc la aparate. Cu banii ăia mai bine o scot la o îngheţată pe centru, la o plimbare, poate o duc la mare, la Căciulata ceva, numa’ să fie cuminte şi să mă iubească. “

Dacă cunoaşteţi vreo fată citavă, fără prostii în cap, domnul s-a dat jos la Sibiu, odată cu mine.

*citov (la cap) adj. [din bg. čitav] = normal, întreg (la cap)- regionalism din Ardeal

06be74f99d8b29cc35fcdc805d0c5af8

credit foto Jay Maisel.

Leave a Reply

